czwartek, 10 kwietnia 2014

Koktajl nr. 1- mango + ciemne awokado

Dziś dodatkowo wrażenia po degustacji koktajlu- owocowo- warzywnego... :) Koktajl szybki, zdrowy i w sumie smaczny.. W sumie- gdyż ze Smykiem raczej preferujemy koktajle owocowe. Te warzywne to dla nas wyzwanie :) I tak właśnie Pascalek podziękował za koktajl nr. 1 i poprosił o sok z pomarańczy :) Moje wrażenia ? Orzeźwiający, ciekawy .. jednak muszę się nauczyć pić takie mixy..:) Na razie jest to dla mnie jakaś baza.. Dalej będziemy próbowali dodawać inne smaki.. :)
Również pierwszy raz próbowałam ciemne awokado. Jest bardziej delikatne w smaku, bardziej orzechowe... Grzechu warte :)

Koktajl w wersji "home" oraz w butelce " to go" :)

Składniki ( na 2 koktajle ):

- 1 duże mango
- pół ciemnego awokado
- syrop z agawy ( 1-2 łyżki )
- woda ( ew. można próbować sok pomarańczowy :)

Tok pracy:

Awokado i mango pokroiłam i wszystko wrzuciłam do blendera, zmiksowałam i dolewałam wody tak by uzyskać preferowaną konsystencję. Na koniec dodałam syrop z agawy i wymieszałam. Najlepiej smakuje dobrze schłodzone :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze- każdy jest dla mnie bardzo cenny.