wtorek, 22 września 2015

Sukienka Idealna... :)


Ostatni dzień lata... Już tęsknię... :) Było pięknie...W tym sezonie miałam okazję odwiedzić wiele pięknych miejsc, poznać wielu cudownych  ludzi i miałam ogromną przyjemność poznać projekty RosaMoritz. Na pytania  o sukienkę idealną, śmiało odpowiadam- Rosa Moritz :)
Jest długa, lekko asymetryczna, oversize'owa, wygodna, zwiewna... Jest IDEALNA :) Na takie projekty warto czekać.

Chcę i czekam na więcej.. :)

A najlepszą rekomendacją są słowa mojego 6-latka gdy ją zakładam:

P: Mamo?! Zakładasza tę sukienkę? Znów będą Cię zaczepiać :)



P.S. Wiele osób zaczepiało mnie, pytając skąd JĄ mam :)

Poniżej wspomnienie lata... Lekko, zwiewnie i przyjemnie ... :)












  Sukienka- ROSA MORITZ
Kurtka/ Buty- ZARA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze- każdy jest dla mnie bardzo cenny.