poniedziałek, 30 marca 2015

Jajka faszerowane

Taka szybka notka :) Miałam pytanie o jajka faszerowane...Hmm  są ich różne wersje, jednak ja najbardziej lubię te tradycyjne, najprostsze..

Składniki:

- jajka ugotowane na twardo
- cebula
- sól, pieprz
- masło/ margaryna/ olej

Tok pracy:

Po ugotowaniu jajka obierz, i przekrój na pół. Do miski wrzuć żółtko z każdej połówki, i rozgnieć widelcem. Cebulę  drobno posiekaj i uduś na maśle/ oleju na złoty kolor. Połącz cebulę z masą "żółtkową", dodaj sól i pieprz do smaku i porządnie wymieszaj. Gotową masą wypełniaj połówki jaj.
Pysznie smakują z barszczem czerwonym.
Gotowe :)


6 komentarzy:

  1. A na to bym nie wpadła, to Twoje ulubione nadzienie jajeczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak powiem szczerze iz to i wlasnie jak Agnieszka ponizej napisala- lubie tez dodać podduszone pieczarki- jednak w 99% robie jak te wyzej :) Doprawic op swojemu i na prawdę sa pycha- szybko i prosto a do tego smacznie :) MIałam już kilka osob, które nie znały takich jaj i teraz same je również robią zwł. do barszczu czerwonego :)

      Usuń
  2. Moje ulubione nadzienie to żółtka połączone z pieczarkami. Najprościej, najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zgadzam sie iz z pieczarkami tez sa pyszne :) czasem łączę cebule z pieczarkami :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze- każdy jest dla mnie bardzo cenny.