niedziela, 25 października 2015

Burgund Love...



"She is a mess of gorgeous chaos.
And you can see it in her eyes..."


Burgund... Na prawdę zakochałam się .. :) Powiem szczerze iż przez parę ostatnich lat miałam wstręt do czerwieni, którą kiedyś tak bardzo kochałam... Ale jednak prawdą jest iż stara miłość nie rdzewieje... Oj nie rdzewieje... Ten płaszcz, ten kolor, ten krój... obudził moje pozytywne uczucia do czerwieni i wszelakich jej odcieni.. W szczególności bliski memu sercu jest burgund..
W końcu burgund to kolor miłości, której wszystkim bardzo szczerze życzę.... Zwłaszcza tej silnej, namiętnej i dojrzałej..tak dojrzalej jak burgundowy kolor...

I ponownie RosaMoritz Design.... Też pokochałam :)


Płaszcz: RosaMoritz
Buty: Zara
Torebka: Parfois
Spodnie: JQ Jeans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze- każdy jest dla mnie bardzo cenny.